UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

tisdag, februari 03, 2009

Idag..

...är en seg dag, jag har huvudvärk och känner mig allmänt slö men jag hade lovat mig själv att göra ett inlägg idag här på bloggen, jag vill visa mina fynd som jag gjorde i helgen.

De hade möbelrea på Erikshjälpen i Edsbyn i helgen och jag tyckte jag gjorde riktiga fynd! titta bara på detta bord för 30 kr!!

Här ser det inte ut mycket för världen.... ignorera mitt hemska köksgolv som vi någon gång ska göra om.

Men kolla har va bra det blev....



Jag är i alla fall riktigt nöjd!
Hyllan kostade mig 15 kr!! Så denna lilla hörna kostade mig 45kr , kul när man gör fynd.


Lite gamla foton , ett par glasögon och en gammal ram har vi hittat här hemma i några gömmor.

Gammal psalmbok och konfirmationsbibel från tidigt 1900-tal efter min mammas släkt

Detta köpte jag också på Erikshjälpen, gammalt skrivställ för bläckpenna och en liten tavla som jag gjorde om


Målade den vit och fäste lite stenar på den




Nu ska jag fundera hur jag skall göra med golvet, vill ha det vitt!! Måla eller betsa .. hmmm...

Det var allt för idag kära läsare, tusen tack för era snälla kommentarer jag blir alltid lika glad!

Ta hand om er!

Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

men snacka om att ha fyndat!! och tänk vad lite färg gör mycket!! Tavlan med händerna som du målat o gjort om tyckte jag va riktigt fin!! Kul att se allt fint!! :)

Anonym sa...

ja det var jag... Annika Nordenstam som skrev den övre kommentaren!!! ha ha ha

Nina sa...

Men du så fint! :) Allt i det här inlägget var underbart, men min favorit är nog tavlan som du pysslat om med armbandet. Vilken bra idé! :)

Rhodin sa...

Vad härligt med någon som "vågar vägra kritvitt" och faktiskt har en mönstertapet. Blev riktigt pigg av att se den! Mvh Terese