UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

måndag, februari 23, 2009

Mycket besviken!! Hjälp tack!

Fick hem min efterlängtade lampa idag som jag beställt, när jag öppnade paketet var detta det som mötte mig!



Jag har lagt min ljuslykta i fattigmanssilver bredvid så att ni skulle kunna jämföra. Jag tycker inte att den liknar fattigmanssilver ett dugg! matt , trist , nästintill helt genomskinlig.




Jag hade väntat mig denna!



Inte detta! Det finns inte en liten gnutta silver ens :-(



Hjälp mig! Någon av er som har en sådan? sett någon? Ska dom se ut såhär??
Har skrivit till Mixin och frågat men har inte fått svar än.

4 kommentarer:

Katta sa...

Vad tråkigt. Den ser ju inte så silvrig ut, mer ljusgrått glas.Hoppas det ordnar sig. Kram Katta

Roses & Angels sa...

Hej! MEN så tråkigt för dig!!! Nej silver ser jag inte på den där! Jag skulle nog skicka tillbaka den men den kanske går att spraya i silver? Hoppas det ordnar sig för dig! Kram Christa

Vita hjärtan sa...

Usch så tråkigt....den fina lampan, och så var den inte alls så fin....jag skulle skicka tillbaks den tror jag, den ska ju se ut som fattigmanssilver. Hoppas det ordnar sig för dig!

Kram Annemari

Maria - Villa Krutbruket sa...

Nej, nej vad trist sånt där är, man blir så besviken...
Ska du lämna tillbaka den?
Ja visst var pläden fin, hoppas jag gillar den lika mkt när den kommer :)
Ha en trevlig kväll.. Kram Maria