UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

måndag, februari 16, 2009

En grubblar dag ..


Idag har jag en riktig grubblar dag, funderar på allt, jobb,hus och allt annat runtomkring...

då tog jag och möblerade om lite i köket för att skingra tankarna lite och för att jag igår kväll kom på att jag hade en gammal svart amerikakoffert i plåt nere i källaren. Känner mig lite mer uppåt nu när jag fått piffat och fixat lite.

Tänk om jag var modig nog att följa vad mina tankar säger, men vem vågar det i dessa tider. Min dröm är ju som många vet att öppna en egen lite butik med både gamla och nya saker , lite loppis och lite nytt, fina speciella inredningsdetaljer. Ja det är väl till att grubbla vidare :-(

Nu till den gamla kofferten, när jag hämtat Tindra på dagis så skall jag ner i källaren och rota fram den och tömma den på grejer. Har gjort plats åt den i vardagsrummet så nu hoppas jag att den passar där. Jag har tagit bort mitt gamla vitrinskåp och ställt det i köket, här är resultatet av den manövern





Tallrikshyllan har jag köpt på loppis för ynka 55 kr och sedan har jag målat den och nött bort lite färg, har länge velat haft en just sådan hylla men på nätet kostar dom skjortan så jag blev jätteglad när jag hittade denna.

Jag återkommer med bilder på kofferten när det är klart, nu skall jag hämta Tindra.

Kram!

7 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Tänkte bara hälsa att jag varit här :)
Önskar jag hade så fint i mitt kök!

Vita hjärtan sa...

Det blev jättebra! Du har så mycket fint i skåpet!!

Kram Annemari

Anonym sa...

Hej på dig!

Kul att hitta till din blogg! Du ser ut o ha ett vackert hem!

Gillar verkligen resultatet av ditt pyssel idag! =)

Kram på dig!

Anna

Snuttan sa...

Så fint du har det. uNDERBART

Kram
Åsa

Ida sa...

Vilket mysigt hem :) Hade bra kram

Millas hem sa...

Hejsan!

Så kul att hitta en ny blogg!
Så himla fint du har det, och ditt fina fynd (tallrikshyllan) är jättefin!

Ha en bra dag!

Camilla

Hanna sa...

Så fint du har det!
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com