UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

torsdag, februari 05, 2009

Som jag skrev i tidigare innlägg.....




.....så funderar vi på att bo kvar här ett tag till framöver och lägga husletande lite på hyllan. Visst vi håller fortfarande koll efter vårt drömhus men vi kommer inte flytta inom det närmsta.

Därför håller vi nu på lite här hemma och funderar på att göra ett extrarum så att Tindra kan få ett eget rum. Så idag har jag fortsatt röja ute i vårat rammelrum/gästrum ja ett sådant rum som är så bra att ha, bara att slänga in grejer som man inte behöver just nu och ett rum där gästerna kan ligga utan att behöva ha katterna i ansiktet på natten. Där inne kan man verkligen hitta skatter om man letar bland gammalt bråte, kolla här bara...


Jag vet inte vad man kallar denna gamla bringare?
men vacker tycker jag att den är
Ett vackert näckrosmönster pryder dess utsida



Ser ut som den här har suttit på en möbel,
riktigt gammal sliten och fin är den.



En gammal klocka



En gammal urtavla



Massor av gammal böcker


Får väl visa mer av vad jag hittar därute en annan dag

Nu skall jag umgås med min dotter och förbereda maten snart. Har varit barnvakt idag till mitt ena brorsbarn också, kul för Tindra att ha någon att leka med. Nu har hon presic åkt hem och Tindra sitter och tittar på Simons Anka, en av hennes favoritfilmer.


KRAM


Inga kommentarer: