UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

fredag, februari 06, 2009

Jaha...



.... idag var det min mans tur att vara hemma och vara sjuk, halsont och feber usch.


Samlade ihop en bunt stenar i en galsburk,
stenar som min mor plockat på Gotland


Det snöar på rätt bra här utanför fönstret.Vi har varit inne och städat hela dagen, jag och lilla Tindra.
Nu när jag har varit hemma så länge så har det blivit så att fredagar är städdagar, det är ju skönt att ha det städat till helgen fast jag måste väl dammsuga ändå på söndag om Lotta & Charlie ska komma. Det är ju så när man har 4 katter och är så pedantisk som vi är, vi måste dammsuga en gång om dagen här hemma för annars skulle vi se ut som pälsmössor allihopa av allt katthår som skulle fastna på oss och för att inte tala om kattsanden under fötterna!! bläääää som Tindra säger när hon ser katthår och kattsand hmmm... undrar om jag har smittat av mig heheh.




Ett gammalt reseur som det kallades,
fungerar dock inte men en vacker prydnad




Denna dikt skrev min mans bästa vän
till oss när vi gifte oss


(tack Thomas!!)


Ikväll blir det beställa mat och myskväll för oss tre som alltid på fredagar sedan blir det till att kolla på Let´s dance för min del för Tindra hon sover och Jimmy han gillar inte det pogrammet.


Ska beställa hissgardiner till dessa fönster
och till köket + nya lampor men detta
får duga så länge...



I en ask i fönstret gömmer sig gammla bokmärken




TREVLIG HELG ALLA BLOGGLÄSARE!!

kRAM /mrs krumelur

1 kommentar:

DRÖMHUSET sa...

Vilka härliga bilder på ditt fina hem!

Kram Sofie ♥

PS. har en liten tväling inne hos mig!