UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

fredag, februari 13, 2009

Tillbaka!


Ja nu var jag tillbaka igen efter en jättetrevlig vecka med Lotta & Charlie, Tack!!

Gamla kryddpåsar som mamma kom ner med
och sådant går ju jag igång på som Ernst brukar säga.



Det blev många kalla promenader från och till dagis, vi hade ju runt -20°c när dom var här , så nog fick dom en riktig vinter som dom önskade att dom skulle få uppleva. Blev väldigt mycket fotande också, tog massor av porträttbilder på dom båda tillsammans och sedan några på bara lilla Charlie, han är ju SÅ GO!!! Gå in på Lottas blogg så får ni se bilderna, hennes logga gjorde vi av bilderna på dom tillsamans.


Detta fina bläckkrus hittade mamma hos sig
när hon städade.


Det fina korset fick jag av min mor igår när
vi var på blomsteraffären här i Alfta


Idag har jag städat och haft en släng av migrän, men den har gått bort nu. Sitter här och väntar på att min man skall komma hem från jobbet, vi har beställt lite kinamat som vi skall gotta oss i mmmm....
Sedan blir det Let´s dance för min del.

Titta så fin present Tindra fick av Charlie,
Kaffebryggaren fick hon förra gången vi sågs
och denna gång fick hon brödrosten.


Vill tacka alla som läser min blogg och som kommer tillbaka!
Alla som skriver så fina kommentarer jag blir så glad!!



Vill också önska alla en mysig Alla Hjärtans Dag!



Kram


Inga kommentarer: