UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

lördag, februari 07, 2009

Loppisrunda


Idag har min mor , jag och lilla Tindra varit på en loppisrunda och jag hittade en hel del som vanligt, nu vill jag dela med mig till er av mina fynd.


Ett miniatyrrivjärn


Dessa litermått köpte jag två stycken och skall ha
blommor i och hänga i köksfönstret



En ny silverljusstake till min samling i fönstret


En gammal klocka, jag tyckte den var så charmig
för att den var i koppar



En gammal ram


Jag köpte en tallrikshylla också till köket och en gammal träbytta, båda skall målas innan jag fångar dom på bild.

Nu blir det myskväll med familjen. Det doftar vitlökslax i ugn med ungsrostade rotgrönsaker i hela huset mmm.....

God Kväll!!

11 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Vilken fin blogg du har!!!

Härliga fynd har du gjort också!!!

Kram

flisan

Hanna sa...

Så mycket fint du har handlat!
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

Anonym sa...

Hej Maria!!! Men du gör ofta så fina loppisfynd!!! så kul!! är ju själv en loppisfantast!! hahaha
Du ba är så duktig!!! Kram Annika
Http://tifflansvardag.blogg.se

♥ Anna Wais ♥ sa...

Hej på dig!

Tack för att du lämnade ett spår efter dig på min blogg! Blir så glad för alla kommentarer =)

Kul att du tyckte om krukan! Den passar så fint härhemma! Tror nog att den hade gjort sig fin hemma hos dig med.

Kul med dina loppisfynd, alltid skoj när man hittar fina saker. Brukar själv springa på myrorna på lördagar och det är såå mysigt!

Kram på dig o ha en skön helg!

Anna

Viola sa...

Vlken härlig blogg jag hittat, fina saker du verkligen fyndade, hoppas ni har en skön kväll och får du lust så är du så välkommen och hälsa på i mina hem, kram VIOLAN

Maria sa...

Det var en bra loppis du hittat! Jättefina saker! Kul att du är med i min tävling, tack för att du länkar!

kram

Snuttan sa...

Vilken lyckad loppis runda. Kramisar

Hanna sa...

Tack för kommentaren på min blogg och ha en bra dag!
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

Anonym sa...

Åh vad mysigt med loppisrunda. Skulle också vilja det. Du hittade ju jättefina fynd, vart var detta?

Kramar om!

tindra lite mera sa...

Hej vad roligt att du vill vara med på min utlottning!
Visst ,Tindra är ju så vackert namn!
Vilka underbara fynd,älskade litermåtten:O)

Kram Katarina

hagagården sa...

Tack för titten hos mig,vilken harlig blog du har!!
ha det så gott
ninni