UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

torsdag, februari 26, 2009

Hej !!

Nu är jag tillbaka igen...

Förkylningen vill aldrig riktigt bryta ut, går och känner mig småhängig hela tiden, jobbigt! Tindra mår bättre men har en jobbig hosta.

Utanför fönstret snöar det massor , vitt vitt vitt så långt ögat kan nå, *suck* nu får våren komma!!
Min mor och jag har gått igenom massor av grejer i vårt "slänga in stänga igen dörren" rum, där kan man hitta mycket fint och jag tänkte visa er en annan dag vad jag har hittat där.

Idag tänkte jag visa er mina fina kronor som jag FYNDAT! i Jotex för halva priset.








D
essa två superfina kronor kostade mig endast 139 kr!! :-D är så nöjd!!

Hoppas alla ni bloggläsare har haft en bra vecka! Tänk att imorgon blir det helg, oj oj vad tiden går.

KRAM!!

11 kommentarer:

S o F sa...

Mysigt! Och perfekt fyndpris, det gillar vi. :)

Ha det gott!

Anonym sa...

Åh vad jobbigt att känna sig småseg hela tiden. Hoppas du blir piggare snart!

Mycket fina bilder du har lagt upp i detta inlägg! Kramar om ♥

Anonym sa...

Tjusigt! :) Och söta kaniner också. :))

Helena sa...

Superfina!!! Vilka fynd!!!! =)
Kramar Helena

Vita hjärtan sa...

Jättefina kronor! Och vilket fynd när dom var halva priset.

Ha en bra helg!
Kram Annemari

Snuttan sa...

Oj vilket pris
De är jättefina. De vill jag med köpa

Kram
åsa

hagagården sa...

Halloj
vill önska dig det samma,o vilka gulliga kaniner du har som sitter i kungakronan.
kram o ha det så gott
ninni

Anonym sa...

Hehe, tack så mycket själv :-)
Jag får ju passa på att önska dej en trevlig helg också. Blir det melodifestivalen för din del eller? :D Det blir det säkert för mig.. hehe..

Många kramar om!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tack så mycket, får önska dig det samma! & hoppas vi får en helg med fint väder så man kan vara ute mkt :) Kram Maria

Anonym sa...

Förstår verkligen vad du menar!
Men i år har det ju knappt varit någon bra låt ;D

Kram!

Rhodin sa...

Har en liten sak till dig på bloggen om du bläddrar ner en bit. Ha det toppen. Kram Terese