UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

tisdag, mars 03, 2009

Dags...

....för ett nytt inlägg!!

Vi har varit lite sjuka här i huset, förkylningen har tagit om ett antal gånger och natten mot måndag fick Tindra magsjuka så jag fick passa henne hela natten, därför har det inte blivit något inlägg på ett tag.
Men nu skall jag försöka uppdatera er lite vad som hänt här hemma sedan sist jag skrev.

I Lördags följde jag och Tindra med min mor o far till IKEA, mycket!!! folk var det men det får man väl räkna med på en löningshelg. Jag var där för att leta en bokhylla , har letat länge men har inte hittat någon som passat men så äntligen fann jag en.




Köpte en ny klädsel till fåtöljen och fotpallen också, det blev en helvit klädsel.

Vi svängde även in på Ove Jansson en snabbis och hittade lite småplock.


Ljuslyktor som fick sin platts i köksfönstret







Ännu fler ljuslyktor, borde gå på terapi för ljuslyktsberoende.



Denna ljuslykta fick jag i namnsdagspresent av min mor o far,
även den köpt på Ove Jansson.

Det var en liten uppdatering från mig, hade kunnat skriva mer men jag har så vansinnigt ont i axeln å nacken så det går inte att sitta här, vet inte vad det är.


Vill tacka alla trogna läsare av min blogg och alla som kommer med så fina kommentarer, det värmer!!!
TACK!!

Slutligen lägger jag in en bild på ett litet besök som vi fick i vår björk i dag, visst är dom söta!!



Ha det gott!!



4 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilken härlig ekorrebild!

Det ser ut som du haft en riktigt härlig shoppingdag!

Kram Annica

Anonym sa...

Hej!
Jag tor inte det finns någon terapi mot ljusstakeberoende! Iaalafall vill jag inte det, jag är ju ocså en sån! Man behöver ju faktiskt ljusstakar och ljushållare! hihi... Här ligger jag också däckad i sängen , med förkylning och feber. Dock måste jag släpa mig ut då och då med vovven! Krya på er allihopa!
Hulda

Anonym sa...

Men oj vilka söta ekorrar! =) Djurbilder gillas skarpt! ;P

Snuttan sa...

Ohh stackare
Krya på er nu.
Ljusstakberoende finns en här med.
Vilka fina saker du köpt

Kram
Åsa