UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

söndag, mars 29, 2009

Haloba!

Nu har vi bestämt oss, jag och min man. I början av Maj så bär det av utomlands :D ska bli såååå skönt!! Vi behöver verkligen komma iväg bara han och jag och njuta av varandra, god mat och vackra plattser.



Brudparet från vår bröllopstårta
tittar fram i ett skåp i köket.


T
roligtvis blir det vårresa till Rom fyra dagar, men det är inte bestämt till 100% vilket resemål det blir än.



Älskar dig mycket Jimmy !!



God Natt alla bloggläsare!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååååååå
Det låter skönt blir lite "avis"
Trots alla resor under årens lopp så har jag missat Rom.
Jag längtar tills ni kommer till Påsk
Kram Kerstin

hagagården sa...

Hej
va härligt att ha en resa att se framemot.
ha det så gott
ninni

Hanna sa...

Låter underbart!
Hanna