UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

lördag, mars 28, 2009

Äntligen...



...är jag här igen! Har haft fullt upp här hemma och sedan har jag jobbat lite faktiskt :)


Eftersom jag är tokig i grodor så kunde jag
inte motstå denna söta liggande groda




Våra renoverings-planer går framåt och just nu håller vi på med tvättstugan i källaren. Om ändå våren kunde komma så vi fick börja med sovrummen också!
För er som inte vet så blir vi kvar här i huset på obestämd tid och tänker därför börja renovera upp denna lägenhet. Just nu har vi ju 3 rum och snart blir det 4 rum + en stor hall och egen tvättstuga i källaren. Vi bor alltså hemma hos min mor och far, dom bor våningen över oss och det fungerar jättebra.



En vacker "shabbad" tavla hittade jag idag.


Ja om våren kunde komma ja.... här snöar det för fullt och är vitt vitt vitt så långt ögat kan nå, deprimerande!!


Fint silverfat med kupa


Idag var jag och min mor iväg på en lite loppis och butiksrunda, jätteskoj! Vi gjorde endel fynd faktiskt.



Köpte vita pelargonier till rumsfönstret.



Hittade ett fint silverfat också.


Ja som ni ser på bilderna så var det en givande runda :) Hittade fler saker men dom behöver lite piff innan jag fångar dom på bild.Nu lagar min man middag som vi skall avnjuta lite senare och min dotter vill ha uppmärksamhet så nu skall vi mysa lite.

Ha en fortsatt trevlig helg alla kära bloggläsare!!


Kram!!

4 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Det var fina bilder du visar! :)

kram och ha en fin helg!

Snuttan sa...

Vilken underbar groda

Underbart du visar

Kram
Åsa

Vit som snö sa...

Vad kul att jag hittade till din sida, mycket vackert du visar! Hit tittar jag gärna in igen.
Lustigt, jag älskar också grodor, har en hel del i min trädgård, men det dröjer innan den tinar fram där jag bor.
Kram Cilla

Lotta sa...

Hej! Ja, stackars Charlie har varit riktigt hängig nu i helgen. Imorse va han feberfri så vi följde me till falun och lämnade JontePonte som har varit här i helgen, när vi kom hem hade Charlie 38,8 så nu har alvedonen nyss gjort lite nytta och vårt mirakel sover med tunga "snor-&-slem-snarkningar" stackarn!!!! Tänk om jag ändå kunde ta över hans förkylning eller va de nu är som spökar, tänder kanske? Ja hade tänkt ringa i morrn, hoppas du e hemma då! KRAM