UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

tisdag, mars 03, 2009

Utmaning

Höll på att glömma att jag har blivit utmanad av bloggen Inre Stil att skriva ner 7 sanningar om mig själv...

... så här kommer dom

1. Har svårt att säga NEJ

2. Tror gott om allt och alla

3. Är beroende av ljuslyktor

4. Vill öppna en egen butik

5. Sjunger jämt

6. Dålig på att höra av mig till mina nära och kära men jag tänker på er jämt!!

7. Är popcorn beroende

Skickar denna utmaning vidare till följande....

Lottas Blogg

Tifflans Vardag

Villa Krutbruket

KRAM

Inlägget under är också utlagt idag så glöm inte att kika på det!!

3 kommentarer:

Stina sa...

Kul läsning.:-) Kramis

Viola sa...

Härlig läsning om dig...så mkt du har fyndat, väldans rara ljuslykotr, hoppas ni mår bättre och att tisdagen varit en bra dag, kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja, en utmaning... ROLIGT!!! hihihihihi Tack så mkt.
Hur är det med dig då?Hoppas bra...
Kram Maria