UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

tisdag, mars 03, 2009

Hej igen!!

Ja det gäller att ta ingen all förlorad bloggning som det blivit på dessa dagar :-D så nu finns risk att ni tröttnar på mig hehe...

Jag måste bara få visa mina lampor som jag beställt och nu får ni hålla tummarna för ni mins väl min förra lamphistoria :-( Men NU hoppas jag att det blir bra. Är jätteglad för denna lampa ser tom lite snyggare ut!!

Hittade den på en sida som heter Maktuk



Bilden är tagen från Maktuk


Detta ser väl ut att vara riktigt fattigmanssilver om nått?!?




Kram !!

5 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Den ser jättefin ut! Kul att du kikade in till mig och lämnade en hälsning!
Kram L-L

Anonym sa...

Jag tycker den är kanonfin.
Kramar Benita

Anonym sa...

Hej hej!

Riktigt läcker lampa du hittat!
Tycker det är svårt att hitta riktigt snygga lampor, så när man hittar nån man gillar är det bara o slå till =)

Kram

Anna

Ofelias Hus sa...

Jättefin lampa!

Visst ser det ut att vara fattigmanssilver.

Det blir säkert ett vackert sken!

Kram,
Anette

Anna sa...

Hej! Kul att du tittade in hos mig. Den lampan är ju jätte fin. Hoppas du blir nöjd. Kram Anna