UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

måndag, mars 09, 2009

Vintern...





....fortsätter här uppe fast idag kunde man faktiskt få lite vårkänsla när tackdroppet hördes och fåglarna kvittrade i solskenet.
Snart kanske, kanske KANSKE man kan ta sin kaffekopp och tidningen ut på bron och slå sig ner med en filt på benen och vårsolen värmer, längtar!!

Idag fick Tindra äntligen komma till dagis, hon blev jätteglad när jag sa att vi skulle dit. Hon blir så stor vår tjej , ibland pratar hon långa meningar så man nästan sätter kaffet i halsen å tänk va stolt man blir då! Snart blir det ju 2-års kalas här också, nästan bara 2 månader kvar. TÄNK om vi han göra klart hennes rum tills dess det skulle ju vara klockrent att få ett eget rum i 2-års present, men det kommer vi ju inte hinna tror jag om inte det skulle bli super varmt helt plötsligt så vi kunde göra om golvet i vårt blivande sovrum.

Nu tänkte jag bjuda på lite vinterbilder som jag var ute och fotade idag, varsågoda.....











Nu sak jag lägga mig i soffan en stund och vila innan jag ska gå och hämta Tindra.

Ha en bra dag!!

KRAM!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! :) vilka fina bilder du tagit!! Här uppe i Lyckseletrakten har vi så mulet idag.... sköt om dig vännen!! Kram

Anonym sa...

Vilka fina bilder du har tagit på vinterns sköna sidor. Kramar Benita

Frida sa...

Vilka fina bilder... Önskar att jag hade en lika bra kamera och var en lika bra fotograf ;)

HWITA DRÖMMAR sa...

Underbara bilder, vinter är så vackert! Hoppas på lite sol i veckan nu, hoppas ni får en skön vecka! Kram M

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så härligt det låter med sol! Tycker jag sett alldeles för lite av den på senare tid...
Vackra bilder visar du också!
Kram
Marie

Snuttan sa...

oj vilka fina underbara vinterbilder du visar.

Vi har ingen snö här som tur är

Kram
Åsa

Stämningsfullt sa...

Hej!
Vilka vackra bilder! Här är det grått och mulet idag och jag bara längtar till våren :)
Kram!

Ett skönare liv sa...

vilka härliga bilder du bjuder på :) tack för de !!