UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

fredag, mars 06, 2009

Hej!

Ja nu har jag sanerat hela huset!! Efter att Tindra blivit bättre från magsjuka så fick min man ta över eländet, han är fortfarande matt men mår mycket bättre än vad han gjort i ett par dagar nu. Magsjuka är nog bland det värsta som finns.


Denna vacka kruka har jag fått 2 st av från min käre man,
tycker om dom mycket!



Så här hemma har det väl inte hänt så mycket annat. Det var meningen att min svärmor och bonus svärfar skulle komma upp idag men eftersom vi varit sjuka så blev det inget, bättre att dom kommer upp när vi är pigga och krya.


Gamalt konfirmationsminnes kort

Jag funderar så mycket kring köket och sovrummet nu, om någon månad när det blivit lite varmare smäller det ,då skall vi börja renovera ett nytt sovrum till mig och Jimmy.
Tindra skall få ett eget rum och mellan hennes rum och vårt rum skall det bli en klädkammare. Köket skall bli ett riktigt härligt lantkök, vi ska slå ut en vägg och bygga köksö och sätta in en öppen braskamin, förstår ni att jag LÄNGTAR!! :D


Vacker glaskupa som jag hittat i ett skåp hos min mor

K
öper tidning på tidning för att få mer inspiration, bloggar runt hos er kära bloggvänner också för att få lite ideer. SÅ om det är någon som läser som har ett lantkök med bilder på sin blogg så tipsa mig gärna, behöver mer inspiration, som om inte hela huvudet redan exploderar av ideer hehe.... men ändå!!



Vas och skålsamling som jag har i mitt vitrinskåp i köket


Igår fick jag hem min lampor som jag visade i inlägget nedanför, köpte 2 eftersom det var så bra pris. SOM jag är nöjd!! dom är superfina presic som jag tänkt mig, de kommer passa perfekt i köket.

Nu ska jag och Tindra bada och sedan blir det lite fredagsmys med beställmat och tända ljus ,hoppas att Jimmy orkar sitta uppe med oss också.



H
a en skön helg alla bloggläsare!!

Kram!!

4 kommentarer:

S o F sa...

Tittar bara in och önskar Trevlig Helg!

(snygga krukor)

Ha det gott!

Vita hjärtan sa...

Vad roligt att drömma och planera.....! Här planeras också. Håller på med tvättstugan och ska ta tag i köket så snart dottern fyllt 15 år om några veckor. Men vi ska bara byta bänkskivor och kakel, och lite annat smått och gott. Ska i alla fall bli jätteroligt, men det är många beslut......

Hoppas ni snart är friska igen!Ha en bra helg!
Kram Annemari

Snuttan sa...

Underbara bilder
Så fin skål samling du har

Ha en trevligt helg hoppas ni alla mår bra snart
Kram

Anonym sa...

Åh, hoppas familjen blir frisk snart. Inte roligt med magsjukan. Tänker på er! Kram B ♥