UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

fredag, mars 13, 2009

Äntligen Fredag!

Hoppas ni alla bloggläsare får en trevlig helg! För vår del blir det besök av Kerstin & Stickan och det skall bli jättetrevligt!! Tindra har saknat sin farmor och bonusfarfar, och vi med såklart!!








Föresten jag har glömt visa hur det blev med den nya lampan jag köpte. Jag köpte ju egentligen två stycken men den andra får åka upp när vi renoverat köket.




Stor kram till alla läsare och tack för era fina kommentarer!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej ! och tack för hälsningen i min blogg!! ja, jag kunde inte låta bli att hänvisa till din blogg... blir alltid inspirerad här!!! : ) Och idag blev jag sååå glad när du skrivit igen i din blogg och lagt in fler bilder på din inredning!! har väntat som en galning på nästa inlägg sen i måndags!! hahaha... Trevlig helg på dig med !! Kram Annika

Anonym sa...

Men åhh !glömde ju säga att lampan e ju helsnygg!! :)

hagagården sa...

hej
Va fint det blev med lampan.
ha en skön fredags kväll
kram
ninni

Viola sa...

Lampan är verkligen vacker, har själv gått och småkikat på denna en längre tid, men jag kommer nog att slå till framöver, önskar dig och de din aen skön helg, kram

Vita hjärtan sa...

Lampan är verkligen underbar!

Ha en skön helg!
Kram Annemari

HWITA DRÖMMAR sa...

Jättefin lampa du har hittat! Ha en riktigt skön helg! Kram M