UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

tisdag, februari 17, 2009

Resultatet!!

Vill bara hoppa in här och låta er se resultatet av min gamla amerikakoffert.
Jag köpte den för många år sedan på ett ställe utanför Edsbyn som heter "Dåprodukter" Jag hade den som vardagsrumsbord när jag köpte den och sedan har det blivit mer som förvaringsmöbel och till sist hamnade den i källaren bland våra övriga kartonger efter flytten hit upp.
Är så glad att jag hittade en plats åt den för den är så charmig tycker jag.



Har inte bestämt riktigt än vad som skall få stå på den men detta får duga ett tag.








Ja som ni ser så är den väl använd så man kan inte låta bli att fundera och fantisera vilka resor den varit med på, undrar just om den varit över Atlanten ,vad tror ni ?


God kväll!

Kram

2 kommentarer:

hagagården sa...

Men gud så fint!!! o ramen också.
kram
ninni

Snuttan sa...

Ja det kan man undra..Underbar mycket fin är den..
Kram
Febrig Åsa