UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

onsdag, februari 04, 2009

Snön faller...



... utanför fönstret igen, Lotta du kan vara säker på att du och Charlie får se lite snö när ni kommer nästa vecka.

Ska snart ta en promenad ner till dagis för att hämta Tindra ska väl passa på att handla lite mat när vi ändå är nere på byn.
Jag som skulle passa på att göra så mycket när Tindra var på dagis och vad har jag gjort?!? typ noll zip och ingenting, tog iofs lite bilder i köket nu som jag tänkte visa er OCH jag har faktiskt skrivit en ansökan om sommarjobb weee , så lite duktig har jag varit.

Nu börjar solen tränga igenom molnen så det blir nog en vacker promenad ner till byn, kallt är det också ute så snön knastrar så härligt under skorna. Jag har nog förlåtit dig vinter för att du kom tillbaka och lät våren vänta, för visst är det vackert med snötyngda granar och vita åkrar.....




Ta hand om er!!

KRAM

1 kommentar:

Rhodin sa...

Gillar dina slitna burkar med spetsbandet skarpt!!!! Ha en underbar dag, fast nu är det nästan natten... Kram Terese