UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

fredag, januari 30, 2009

Våra fönster just nu...


Ja nu har jag städat hela dagen, Tindra är uppe med mormor och lagar mat och vi väntar på att Jimmy skall komma hem, då skall vi beställa mat och ha myskväll bara vi 3, Jimmy jag och Tindra.





Tindra är fortfarande väldigt förkyld, det är ju ett under att jag har klarat mig som dels har jobbat på dagis de sista veckorna,med fullt av snoriga barn + att Tindra är förkyld. Men jag spar väl mitt tills Lotta & Charlie kommer, vi blev ju så sjuka sist dom var här. De kommer den 9 Februari och det skall bli SÅ kul!!






Nu skall jag hämta min lilla Tindris en trappa upp och sedan skall vi gå ner och titta på Molly mus på TV:n en av hennes favoriter.

Ha en superskön helg alla bloggläsare!!

KRAM



4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Maria
Det är jättekul att läsa din blogg,
sen så är du en jättrbra fotograf.
Kram Svärmor-Kerstin

Lotta sa...

LÄNGTAR EFTER ER!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Med en känsla för att skapa och fånga det vackra, i både bilder och inredning. För att sedan visa och dela med sig till andra. Så utnämner jag dig Mrs Krumelur till en sann inspiratör och Skapare !!
Kram från Annika Nordenstam

Http://tifflansvardag.blogg.se

Gårdsromantik sa...

Så vackra bilder du visar!

Molly Mus var en favorit hos oss också.
KramMaud