UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

söndag, januari 11, 2009

Nu...

...blir det skärpning med bloggandet, har ju varit lite si och så med den saken över Jul och Nyår men det är nog lika för alla.

Ja jag gick ju och fyllde hela 30 år här i Onsdags, ja och jag fick väl en liten kris också, va fånig man är. I går Lördag, hade jag kalas för de närmast sörjande, det var jag , Jimmy och Tindra, Mamma & Pappa, Kerstin (svärmor) & Stickan, Min bror med familj. Vi hade det mysigt vi åt smörgåstårta som jag hade gjort själv

Sedan blev det kaffe med tårta, som jag också hade gjort själv


Det var trevligt! I presenter fick jag ett JÄTTE vackert halsband från familjen Wide, TACK!!
Från min bror med familj fick jag presentkort på Mobackes , en blomsteraffär men massor av fina saker så dit skall jag och gotta mig någon dag och ni lär få se resultatet,TACK!!. Fick också en vacker Jesusstaty av broder som jag hade önskat mig ,hade spanat in den på en loppis i julas.
Av Kerstin & Stickan fick jag pengar, TACK!!

Jag dukade långbord i vardagsrummet eftersom vårt kök inte är så stort, blev en enkel dukning

Innan nyår så fick jag vackra rosor av min man och kan ni tänka er, det är dom som jag hade på bordet i en skål och i små vaser !!! och dom är fortfarande SUPER vackra!!!

eller vad säger ni??


I Julas fick vi massor av m&m´s av Stickan som han köpte när han var i USA, dom åkte fram på bordet igår i små vita skålar på fot, läckra färger!!

Ja det blir skärpning i fler saker än bloggandet nu, nu är det slut med godis, chips,läsk,fika,sötsaker i allmänhet detta går inte längre, imorgon börjar mitt nya liv!! Ska bli SÅ skönt, ska börja motionera ordentligt också.
Sedan skall jag ta mig en funderare över vad jag vill med mitt liv också när det gäller jobb. Min absoluta stora dröm är ju en egen butik och det vet ju ni som känner mig men jag kanske är lite för feg, kanske borde ta steget, våga hoppa?!? Åhhh... det vore ju så kul och jag vet presic hur jag skulle ha det i butiken, ligger på kvällarna och fantiserar. Man måste ju börja i någon ände så jag skall gå en sådandär starta eget information på Arbetsförmedlingen sedan får man se om man blir nå klokare.

Nu får det vara nog för idag, ska surfa vidare nu och leta lite fina saker till mitt hem, lampor , gardiner och lite annat smått och gott, vill förändra lite här hemma, som om du inte redan gjort det vet jag några som tänker nu, men ni ska få se det kommer bli så fint!!

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men gu va du är duktig kvinna! ja har sagt d innan men ja måste säga d igen! du e GRYM! Och grattis i efterskott! =)

Mrs Krumelur sa...

Men Tack! :D Kul att du tycker det!

Anonym sa...

Tack för en trevlig fest
Allt var jättegott och som vanligt är både Du och Jimmy suveräna i köket.
Kram Svärmor