UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

måndag, januari 12, 2009

Småpysslat..

... lite här hemma idag.

Lämnade Tindra på dagis idag efter juluppehållet, hon blev så glad och det är så roligt att hon trivs så bra. Det blåser ju en hel del här kan man säga så vi höll nästan på att blåsa bort när vi gick mot dagis.När jag lämnat henne så tog jag en lite längre promenad hem trots vädret, jag tänkte att börjar jag inte idag som jag lovat mig själv så skjuts det bara upp. När jag kommit hem tog jag en varm dusch och sedan var det dags att få lite frulle i magen mmmm... gott!
Efter det satt jag i telefonen ett tag , det var Lotta på tråden, det var så längesedan vi pratade så det var skoj att höra hur hon och familjen mådde.
Sedan gick jag och småpysslade lite här hemma och det är alltid samma sak efter jul, man blir så sugen på att göra om i hemmet.


Jesus staty som jag fick i present

Är så trött på amarylisarna nu så jag klippte ner dom
och placerade ut dom lite här och var


Bäddade rent i sängarna idag med dessa underbara
sängkläder som vi fick i julklapp


Ändrade lite tavlor


Allt för idag



1 kommentar:

Anonym sa...

hmmmmm vadå???? förstod inte!