UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

måndag, januari 26, 2009

Titta det snöar



Ja verkligen , oj oj vad det kommit snö i helgen! Jag som så smått börjat få vårkänslor men det liksom föll när all denna snö kom ner i ett nafs.



En snöflinga kan ju inte väga så mycket men tillsammans och i from av blötsnö! AJ vad jag har ont i mina armar idag, var ute igår och hjälpte pappa att skotta undan lite snö och det vägde bly kan jag säga , vissa högar gick knappt att rubba.
Nu när jag tittar ut så dalar det fortfarande lite snöflingor ute jag hoppas det lättar tills jag skall gå och hämta Tindra på dagis.

Är rätt seg idag, Tindra har sovit så dåligt inatt liksom natten innan, tror att det kan vara tänder eller en förkylning som är på g. Imorgon skall jag iallafall jobba igen på samma ställe som förra veckan, de ringde idag så jag hoppas Tindra sover inatt så jag är utvilad imorgon.
Ska bli skönt att få lite pengar igen så jag hoppas det rullar in mer jobb.

Åhh vad jag blir otålig, har hittat så fina lampor i fattigmanssliver som jag skall ha i köksfönstrena men dom är slut för tillfället!! ajsing bajsing, kommer inte in förnes i slutet av februari :-( Försöker hitta ett par ljus hissgardiner till köket också, tänkte slå till nu när jag fick pengar i present.

Det är denna lampa från Bloominghome som jag tänkt mig, dom är de minsta jag kan hitta i den stil som jag vill ha, om någon har tips om liknande små lampor så hör av er.

Nu skall jag äta lite lunch och sedan är det snart dags att hämta på dagis.

Hej då!!


Inga kommentarer: