UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

lördag, januari 24, 2009

Längesedan....



...jag skrev nu och tydligen är det någon som läser min blogg i alla fall, KUL!
Har över 2100 besökare nu weeee.... Men vilka är ni?? skriv en kommentar vet ja, räcker ju med ett litet hej :-)

Den största orsaken till att det var ett tag sedan jag skrev är att jag fick jobba lite förra veckan, äntligen va!! På ett dagis iofs, det är väl inte min största dröm precis men det var roligt att få komma ut lite i arbetslivet igen. Jobbade måndag till torsdag och eftersom det är första gången på över 2 år som jag jobbar så var det ju lite ovant, blev väldigt trött om jag säger så hehe...

Annars är det väl som vanlig här hemma, just nu är det snöstorm här ute tur att man får sitta inne. Tidigare idag var mamma, jag och Tindra ner på byn för att handla, då flög det för oss att vi skulle åka till loppis på stationshuset och jag kan verkligen rekomendera det loppiset!! jag hittar jämt så mycket fint där!!
Idag köpte jag följande....


Har bytt ut lite av mina ramar och hittade då denna urfina
gamla spegel som passade perfekt bredvid dom nya ramarna.


Denna fina gamla spegelbricka

Ljusstakar i glas

Ser ni de fina tulpanerna på bilden, det är så att jag får blommor varje fredag av min man :-D denna helg är han i Stockholm på mässa och oj vad jag blev förvånad när det plingade på dörren igår och ett blomogram kom med dessa fina tulpaner !! Tack Älskling!!


Hittade en gammal bakform också
som fick pryda väggen i köket

Har hittat lite nya saker här hemma också i några gömmor, den som söker han finner!!



En gammal tavla med kossor på en äng


Nunnan fick sin plats på en glasbricka

Hittade denna pappershållare efter min farmor
tyckte den hade sin slitna charm


Snön fortsätter yra utanför fönstret och nu skall jag ta och bada Tindra och sedan skall vi mysa lite hon och jag innan det är dags för henne att krypa ner i sängen, ska också passa på att göra en efterrätts paj tills mina föräldrar kommer hem ,har ju egentligen slutat med sånt men jag tycker att man kan unna sig en sak på lördagar ibland.

Ha en fortsatt trevlig helg allihopa!!

KRAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Maria
Kul att du Bloggar igen, vad fina saker du hittar. Här i Täby regnar det urtrist. Vi har konstutställning i Täby C
104 ställer ut, är övertygad att du skulle trivas.
Kram svärmor

Anonym sa...

Jag läser såklart.... Lotta

Anonym sa...

hej hej !!! jag är inne på din blogg o läser och tittar på allt vacker du köpt, fått, o fotograferat!!! Du är superduktig!!! Kram Annika Nordenstam Lycksele