UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

torsdag, januari 15, 2009

Har...

...inget speciellt att skriva idag men jag vill lägga ut lite bilder på mina fynd från gårdagens loppis och antikaffärer tur till Bollnäs, det blidde endel fynd.

Denna Madonna/Nunna är inte gammal men OJ vad jag föll pladask , henne köpte jag för min present pengar, nu håller hon på att bestämma sig var hon skall stå och hon har redan hoppat runt ett antal gånger.




Hittade en bunt gamla fina vita böcker, är ju så vackert med vitt!

Hittade ett gammalt smycke som jag föll för

En fin skål , 15 kr!

En gammal sockerkaksform som jag troligtvis ska plantera något i, vi får se.

Ja sedan köpte jag en duk och en gammal fin burk som det varit raktvål i , den har fått sin plats på toaletten.

Nu skall jag snart krypa ner i sängen

Ha det gott alla bloggläsare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej !! man blir alltid såå inspirerad av ditt shabby chic maria!! du är så duktig !! jag är inne o läser din blogg emellanåt...vilka fynd du gör!! och va mycke fina presenter du fick när du fyllde år!!! kram Annika Nordenstam

Lotta sa...

De e ju inte direkt mycket bloggande på denna sida!!!! Uppdatera tack!!!! Kram