UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

måndag, december 01, 2008

Hosta

Ja både jag och Tindra har fått en jobbig hosta, vi hostar hela nätterna. Tindra har varit på dagis idag, fast jag kände nu när hon kom hem att hon skulle nog varit hemma i alla fall,men men.

Jag har varit hemma idag och pysslat lite, mmm... som vanligt alltså.

I helgen har jag och mamma varit runt på massor av julmarknader runt om i Alfta, jättemysigt! Hittade endel fina saker. Jag bestämde mig faktiskt för att nästa jul smäller det, då ska jag ha julmarknad!!! weeee... Blir nästan till att börja nu redan att göra saker.
eller varför inte en vårmarknad, kan man ha det? vi får se.

Ja dags för lite bilder på saker jag köpte i helgen och på några pysselsaker jag gjort idag.


Denna supercharmiga burk fyndade jag för bara 45 kr!! Föll pladask.
Ströburken hittade vi också.

Hittade silvergafflar på loppis, några satte jag upp i köksfönstret.


Denna krans gjorde jag idag, ser lite klummpig ut på bilden men i verkligeheten ser det bra ut. Ni skymtar också mina nya julgardiner i bakgrunden som jag inte är riktigt nöjd med. Fågelholken i bakgrunden köpte jag på julmarknad.


Hittade denna hylla i källaren


Dessa kaniner köpte jag på julmarknad


Min kusins fru, Elisabeth har en liten butik. Där köpte jag detta gamla julkort
som fick bli en jultavla


Sist men inte minst måste jag få visa en av våra vackra amarylisar


Ja nu ska jag och Tindra sätta oss i soffan och kolla på Pettson & Findus, julfilmen

Ha det gott!!


5 kommentarer:

No.15 sa...

Så kul att du hittade till mig!Jag såg fatet du har och det är ju ett likadant...hi hi kul.Vad mysig blogg du har och fina fynd du gjort.Tindra är ju sååå gullig.Jag har tävling på gång...titta gärna in.Tipsa gärna dina bästa bloggisar oxå!

Ha en riktigt fin dag!

Lilla Blanka sa...

Hej och tusen tack för titten och snäll kommentar! *kram*

Jag har kikat i din blogg och den är jättefin tycker jag!

Kram
Mia

MiaMaria sa...

Hej!

TAck för titten och välkommen åter...

Vilka fynd du gjort på marknaden!
HA´det så gott!
MiaMaria

No.15 sa...

...självklart får du länka till mig!Tack för det!
Lycka till och ha en bra dag!

Anonym sa...

Du är så duktig Maria och har en sån känsla för saker och ting... dessutom tycker jag att du är en duktig fotograf såm lyckas fånga så fint de inredningsdataljer du har.....Kram Annika N