UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

tisdag, december 30, 2008

Gott Nytt År!!!

Ja så var det nyår igen. Idag så åkte det mesta julpyntet ner i kartonger igen och imorgon åker julgranen ut. Nästa år blir det ädelgran, kosta vad det kosta vill men det barrar ju inte lika mycket i alla fall.
Ska göra det lite mysigt här hemma imorgon så då passar jag på att fota och lägga ut bilder så ni får se. Bror med familj kommer och firar nyår med oss, de kommer och hämtar Tindra på dagen så vi får tid till att laga mat och fixa. Menyn blir följande:

Nyårsmeny 2008

Förrätt

Löjromstoast med avokadoröra

Varmrätt

Helstekt oxfilé i ugn med hasselbakspotatis ,
rödvinssås , bearnesås och en
liten sallad

Efterrätt

Varvad chokladmousse med
vit och mörk choklad toppad
med frukt

Det är ju kallt här uppe, just nu har vi -11 ute brrrr.....idag har det varit runt 15 minus. Men nyårsafton ska ju vara kallt.

Nä nu ska jag slå mig ner bredvid min man tror jag och glo på nån film.

Vi hörs imorgon!

Gott Nytt År Allihop!!!




Någon som längtar till sommaren?
Utsikt från vår brokvist i sommarstugan

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va gott ni ska äta.... Hehe ja det var ju mest för din skull jag la ut bilderna! Klart vi ska ses innan han e tonåring, kanske att ni kan komma på hans 10-årsdag =)
GOTT NYTT ÅR Till dig och hela familjen. STORA kramar från oss!