UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

lördag, december 06, 2008

Längtar...

...Tills imorgon!! Kl 12 kommer min vän Elin hit ,och hennes man Johan.
Ska bli SÅ kul att träffa dom.
När jag stod här och grejade och fixade med ditt och datt så kom jag på en sak , att detta är sista gången jag ser Elin innan hon ska bli mamma!!
Tänk att du Elin också ska få en liten son eller dotter, känns ju nästan som att jag också skall bli förälder på nå vis heheh...
All kärlek till dig Elin, för att du finns i mitt liv och att jag får vara en del av ditt! Puss o Kram

Idag har jag , Tindra och min pappa varit till Bollnäs en sväng. Oj va folk det var där! Det kändes skönt att det inte var så mycket vi skulle handla, så vi var snart hemma igen. När vi kom hem så åkte Jimmy iväg med jobbet på julbord, och jag fick inte följa med, snyft!
Fast jag hade ganska så fullt upp här hemma ändå, Linda och Gabriella kom också en sväng.
Jag har packat kakorna till kyrkan i små kartonger och städat och fixat lite. Det blir julskyltning här i Alfta imorgon, så vi skall gå ner en sväng på byn och titta om mina kakor blir såld :P

Lägger upp lite bilder nu på kvällens pyssel + lite annat.


Det har ju kommit så OTROLIGT mycket snö här!!
Det är supermysigt


Snön ligger vit på taken....


Titta det snöar, titta det snöar.....


Resultatet av kakpaketeringen


Detaljer...


Jularrangemang


Ljusarrangemang på diskbänken



Det växer svampar lite överallt


Kunde inte motstå dessa julgranskulor, till Tindra

Varje fredag kommer min man hem med blommor
Dessa fick jag igår.
Jag älskar dig Jimmy!!


Det var allt för ikväll...

Ha en fortsatt trevlig helg!



1 kommentar:

No.15 sa...

Så mysigt med snö!..det har inte vi.Jag bara längtar nu! Fina bilder!
Ha en fin vecka och mysig helg!