UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

fredag, december 05, 2008

Hej igen!

Ja nu var det några dagar sedan jag bloggade. Både jag och Tindra har ju varit allmänt sega, pappa Jimmy har klarat sig.

Igår så bakade jag till skyltsöndagen , då vi skall ha öppet hus på kyrkan. Imorgon skall jag paketera kakorna fint i små askar så ni får se resultatet då.
Idag har jag och Tindra varit till Bollnäs för att träffa två gamla klasskamrater till mig. Den ena, Helen har jag gått i lekis, 1-9 och gymnasiet med och den andra, Sara har jag gått bara gymnasiet med. Vi hade med oss våra barn och det var superroligt att träffa dom igen! ! Vi måste se till nu att det inte går så långt mellan gångerna.

Ja snart är det 2:a advent och jag pyntar som bara den. Har nog aldrig varit så tidig förut med pyntet. Känner lite så att när väl julen är över så vill man bara ta bort allt så fort man bara kan, så nu medans man har dendär julstämmningen så är det lika bra att ta fram allt och njuta!
Det är ju SÅ FINT ute nu med all snö!! ska försöka fota lite ute imorgon, men idag blir det lite bilder inifrån.



Hittade en gamal ljusstake , efter min farmor


Från vardagsrums fönstret


Detalj


Detalj


Julstileben


Ha en riktigt skön 2:a advent!!

Inga kommentarer: