UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

torsdag, december 18, 2008

Idag..

... har jag knäskurat köksgolv och lekrummet med såpa, mmm va det luktar gott!! Igår hjälpte jag mamma städa, så idag var det mammas tur att hjälpa mig. Tycker såplukten hör julen till.
Fatta, mindre än 1 vecka kvar nu till JULAFTON, oj oj oj, hur ska man hinna allt man vill hinna. Tittade på gran igår när jag var ner på byn, det finns igen fin ju!! Jimmy skall titta imorgon i Bollnäs, hoppas ,hoppas han hittar en fin för jag hade tänkt klä den i helgen.

Imorgon ska jag försöka hinna med att baka lite kakor och kanske saffransbullar, ska nämligen vara barnvakt åt Gabbi så tiden kanske inte räcker till. OM jag bakar så lovar jag att lägga ut bild på resultatet.


Utanför vårt fönster

Lägger upp en snöbild och hoppas på att väderleksrapporten har rätt , att det kommer mer snö på lördag!! Det har varit + grader här i 2 dagar nu så det har försvunnit snö :(

Kram

Inga kommentarer: