UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

onsdag, december 10, 2008

Grattis Älskling!

Idag fyller min man år! GRATTIS

Det blir nog till att vi firar i helgen...

Nu vill jag plocka fram allt pynt, ta fram granen och bara mysa!! Julstämningen ligger tät här hemma och saffranslukten sprider sig i huset från ovanvåningen, där min mor bakar lussekatter. Har redan varit uppe och provsmakat.
Imorgon blir det julfest på dagis. Tindra skall vara lamm i julspelet hehe... Hon kommer vara SÅ söt.

Idag har jag fixat lite med mina amaryllisar som min man kom hem med igår.
Blev lite spets, mossa, svampar och gamla julgransljus.

Kan ni tänka er att alla mina kakor blev såld, i söndag på julskyltningen, weee heheh....
Ska faktiskt till att göra kakor till mig själv också, för dom var väldigt goda.


Idag kom jag på att mamma hade gamla julkort uppe i ett skåp, dom är ju så vackra. Varför har man inte så vackra kort nu för tiden.
Var ju tvungen att plocka fram dom och ställa upp dom lite överallt.




Titta vad som hänt i köket, fågelholken har fått en lite hyresgäst...


Han stannar nog julen ut får vi hoppas...


Ha en fortsatt trevlig kväll

1 kommentar:

No.15 sa...

...Det låter bra med att maila hit snön! Gör det gärna nu med en gång..det är så mysigt med snö! Kul att du tyckte om glasdropparna, de finns ju i min lilla butik.
Ha en fin helg och hälsa grattis till mannen!