UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

torsdag, november 27, 2008

Tack...

.... Lotta & Charlie för några jättetrevliga dagar! Fast vi var sjuka : -( det är ju typiskt.
Det började redan på måndagen, några timmar innan de skulle komma så fick jag ett migränanfall. Som tur var tog jag tabletter i god tid så det värsta hade gått över tills de kom. Jag hade gjort tomtegröt som vi åt och sedan öppnade vi lite presenter som vi hade köpt till varandra. Tindra fick en jättehäftig kaffebryggare från OBH Nordica (alltså en leksak) Tack!

Vaknade på Tisdagen och hade ont i halsen och de hade Lotta med, vi kände oss sämre och sämre. På natten fick jag feberfrossa så jag höll på att hoppa ur sängen. Onsdagen mådde jag inge bra. Lotta kände sig lite bättre så hon tog med sig Tindra ner till den STORA byn och shoppade, ja hon hittade faktiskt lite julklappar till familjen. Jag och Charlie fick sova och det behövdes kan jag säga. Efter det så klippte vi och färgade Lotta och hon blev fin!
Idag Torsdag så åkte dom hem och det var ju typiskt när man började känna sig lite bättre, fast nu verkar ju Tindra inte må så bra : -(

Ja sammanfattar mandessa dagar så blir det ca 2 rör alvedon sena kvällar med griniga barn men välldig TREVLIGT!

Kom snart tillbaka!

Här kommer några bilder på våra goa barn. Måste tillägga att Tindra var mycket förtjust i Charlie hon hade välldigt svårt att låta honom sova , men OJ va hon var duktig med honom! hon börjar bli stora tjejen ju.



Charlie fick låna Tindras gamla babygym och det gillade han



Charlie och Tindra



Tindra var stålt när hon fick hålla Charlie



Puss



go!

Tack för dessa dagar!

God Natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅH DET ÄR JU JAG SOM SKA TACKA!!!! Jag är jättenöjd med håret och leksakstelefonen plingade i väskan heeela vägen hem =) Christian bar min väska när han kom och mötte oss, han blev alldeles tyst och sa shhhh va e de som låter? Haha, han trodde väl att det stod en ko och muade i hissen! Vi hörs! KRAM /Lotta m. familj