UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

fredag, november 07, 2008

Trött...

Ska snart krypa ner i sängen. Är jätte trött efter vår lilla shoppingtripp idag.Hittade några julklappar och lite annat smått och gott, lägger upp bilder imorgon på det som jag köpte.
Vi hade det jätte trevligt iallafall och Tindra verkade tycka det var mysigt att åka på utflykt med mormor och morfar. Morfar och Tindra sprang runt och lekte , mamma och jag shoppade :-)

Lovade ju i mitt första inlägg att lägga upp lite bilder på vardagsrummet, så här kommer dom...!!

Ett litet sideboard vid vår läshörna. På det har jag ljusstake från Majas cafe utanför Bollnäs, glasmanchetterna är från en antikaffär i Falun. Galsburken är en gammal tobaksburk som jag fick gratis på en loppis i sommras.

Dessa tavlor är fyndade på en antikaffär och hänger ovanför vår soffa

Ett stileben i fönstret

Ask från Miljögården



Jag vet man får hjälp av med skorna med denna insekt men jag tyckte den var så vacker så den får pryda min tidningshög


Allt för idag ....

God Natt!!

Inga kommentarer: