UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

lördag, november 08, 2008

Mina nya inköp...

Ja då har jag fotat det som jag köpte till mig själv igår..... varsågoda

Ett par söta änglavingar

Ljusmanschetter

Fönsterklistermärken, såg framför mig att dessa skulle bli fina i mitt köksfönster, vi får väl se :- )

Till det nya badrummet

Till advent..


Ja det var nästan allt. Köpte adventsstjärnor också till data/lekrummet men dom fotar jag när dom hänger på plats.
Ja nu ska familjen mysa, vi har just storstädat.

Ha en riktigt skön lördag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi var oxå på Claes olsson idag, och vad tittade jag på, om inte ljusmanschetterna och Fönsterklistermärkena.
Fina saker du köpt, änglavingarna var jättesöta.
Lena

Anonym sa...

Fina saker! Saknar dig, har kollat upp lite och tänkte att ja kanske kan komma till er efter lön! tycker att det vore jättemysigt att få va med dig lite.... KRAM Lotta

Mrs Krumelur sa...

hahaha.. roligt Lena att du kollade på samma saker, men vi tycker ju ofta lika om saker. Saknar dig !

Kram