UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

måndag, november 24, 2008

Snö, snö och snö..

Idag är det riktigt mysväder , om man har turen att få stanna inomhus.

Lotta och lilla Charlie kommer idag , ska bli jätteskoj. De skall sova här ett par nätter. Ska bli kul att få träffa Charlie lite mer, har ju nästan inte fått hålla honom något. Blir ju så när man bor en bit ifrån varandra.
Självklart ser jag fram emot att träffa lotta också! Hoppas nu att inte vädret ställer till så mycket i tågtrafiken, så resan går bra.

Ja här i Alfta har det väl inte hänt så mycket i helgen. Tindra har varit lite krasslig men idag är hon på dagis.
Jag har pysslat endel som vanligt :-)
Just nu håller jag på att ställa iordning rummet som dom ska sova i , Lotta å Charlie. Ska snart gå in och bädda sängen.

Mamma ropade så jag måste springa upp och vara smakråd, för hon ska pynta i ett fönster.

Slänger upp lite bilder på pyntet som jag gjorde i helgen.


Dessa kransar sitter i vardagsrummet, en i varje fönster.



Stenar på ett ljus


Minikransar i köket


Liten krans


Ha en bra dag!!

1 kommentar:

Frida sa...

Gud vad du är duktig! Och "tittskåpet" (el vad man nu kallar det) som Charlie fick i doppresent var hur gulligt som helst! :)