UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

måndag, november 17, 2008

Röjning..

Ja som sagt, julen närmar sig med stormsteg! För några dagar sedan fick vi reda på att Jimmys båda föräldrar kommer upp runt jul ,med respektive och ev Jimmys halvsyskon också. KUL tycker vi! Vi har bestämt oss för att försöka få plats med alla i samma hus hehe, det är tur man har ett stort hus.

Så igår var det till att röja i vårat rammel rum här nere, ni vet ett sådant rum som man bara slänger in allt bråte som man inte använder. Det tog nästan en hel dag och jag har rejält ont i ryggen idag för att jag lyfte så mycket tunga grejer.

Man hittar så mycket skojigt också när man röjer sådär. Mamma letade fram massor av fina saker som jag la beslag på, bla...


Denna söta skål

Massor av fint matsilver..

..ska jag putsa upp och hitta på något roligt med






Söt blivande sockerskål

Alltså jag behöver nästan inte springa på loppisar längre, jag behöver bara rota lite här hemma i mammas gömmor och då hittar man massor av fina saker. Hon vet nog knappt själv vad som finna i detta hus, det finns så många gömmor här med prylar från lång , långt tillbaka.

Ja så nu står rummet klart tills Kerstin & Stickan, Göran & Pia , Fredrik , Erika och Julia kommer upp

Ni är
välkomna!!


Inga kommentarer: