UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

torsdag, november 13, 2008

Migrän!!

Jag hade migrän igår, JÄTTEJOBBIGT! så därför blev det inget inlägg. Det är det värsta jag vet att ha de. Jag får ju synrubbningar ca 1 timme innan anfallet kommer, så på det viset så hinner jag ta tabletter i god tid, jag slapp då den allra värsta huvudvärken men man blir dåsig och illamående ändå och idag är jag alldeles matt.

Har inte orkat gjort något speciellt idag. Tindra och jag har bara slappat, tycker lite synd om henne att vi inte kom ut någonting, men vi får gå ut imorgon.

Tänkte bjuda på en liten bild på några julgranskulor som jag gjorde om igår innan anfallet kom.


Klädde dom i gammalt papper och klippte ett hål i form av ett hjärta, blev nöjd! så dessa ska det göras fler av :-)

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer: