UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

tisdag, november 04, 2008

Snart Advent!!

Advent närmar sig med stormsteg. Det är så mysigt när man får plocka fram alla ljusstakar, adventsstjärnor och pynta sådär lagom bara, efter det tänder man massa ljus , sätter på julmusiken och slår sig ned i soffan under en filt och bara myser!!! Åhh vad jag längtar! Kan knappt skala en mandarin nu förens julstämningen sprider sig i hela kroppen, det luktar så underbart.

Sitter här och planerar lite till kyrkans julförsäljning som jag tänkte skänka något till. Tänkte baka något, om det blir cupcakes eller vanliga kakor vet jag inte än. Hittade dessa underbara bullformar på åhlens som jag tänkte använda


Måste bara visa denna ljusstake som jag också köpte på åhlens, ska ha den på köksbordet till advent.


Nä nu ska jag fortsätta mitt planerande av kakbak sedan ska jag hämta Tindra på dagis vi hörs kanske lite senare.

Ha de gott!!

Inga kommentarer: