UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

onsdag, mars 31, 2010

Uppdatering !

Jag lovade ju att uppdatera denna vecka hur det går med renoveringen, bäst jag gör de nu innan vi åker bort över påsk.

Det har väl egentligen inte hänt så mycket, eller det har de väl gjort men inte så mycket som syns. Vi är i ett tråkigt skede nu när de skall göras saker som inte syns så väl och sådant e trist tycker jag, jag får nästan panik för jag tycker inget blir gjort. Stackars rörmokare och elektriker , de som jobbar på så och jag tycker inget händer.



De ser ut som en spindel har varit där inne och lagt sitt nät huller om buller i hela köket, de går små plaströr hit å dit som elen skall dras i.



Här kommer vår diskbänk att bli, rörmokaren har dragit avlopp och vatten, sedan har han dragit rör för golvvärmen.

Ja det är vad som hänt i köket sedan sist!

Sovrummet lovade jag också att uppdatera och där har jag legat i med målarpensel å kvistlack. Jag är livrädd att kvistarna ska blöda igenom den vita färgen och bli små gula prickar över hela panelen så nu har jag suttit och duttat varenda prick med kvistlack *pust*





Pappa har listat runt taket och nu skall spiskåpan också få sig ett lyft och sedan på med vit färg.


Det var vad som hänt här hemma, kanske blir det lite stillastående nu när det är påsk. Vi ska ju åka ner till Jimmys mamma över påsk , men känner jag pappa rätt så kan han nog inte låta bli att gör något där ner i köket så kanske har han isolerat väggarna tills vi kommer hem, vi får se! Han är go min far!




Avslutar med en fin bild på vår älskade Leon!


Önskar er alla en GLAD PÅSK!!

3 kommentarer:

Tifflan sa...

Hej ! och glad påsk ! =) ja inte är det lätt att ha tålamod med att vänta tills det är klart för att inredas... men snart...snart! =)Kul att se framstegen! Du/ni har ju så fina barn! Och den där vackra bilden på eran lillprins.. han se ju ba såå go ut ! KRAM /Annika

Lisa.L sa...

Så otroooligt vacker svart/vit bild på sötnosen :D kram

Annika n sa...

Hej Maria ! hoppas allt är bra ! =) har bytt adress på min blogg.. igen! nu är det www.varainuet.blogspot.com