UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

fredag, november 27, 2009

Så äntligen...

... var den här, advent! De är ju mysigt att få plocka fram ljusstakar å diverse smått å gott ur sina gömmor, och varje år är det samma sak," ja just ja en sådan hade jag ju!" " men oj va fin när köpta jag denna?" man glömmer å blir överraskad :) eller är det bara jag ;) ?

Men nog får ni väl hålla mig mig om att stämningen hade varit på topp med lite snö på backen.


Här kommer ialla fall lite bilder med adventsstämning från mitt kök och förhoppningsvis så är det sista julen i detta kök innan vi renoverar om och får ett härligt lantkök! Men jag tycker faktiskt att jag fick till det ganska bra i år, trots att det är gammalt å slitet, köket alltså.



Vita hyacinter



1:a Advent!





Hittade ett så charmigt luciatåg på en shoppingrunda i stan



Ja de var allt från mig för denna gång

Ha nu en skön helg !

Kram

2 kommentarer:

eva sa...

Säger det igen...Du är så duktig Maria och du gör ditt hem så fint!
Minns ju hur du var den som gillade att pyssla på "hemmet"...och gav extra guldkant åt våra vänner som bodde där.
Kram/Eva

Snuttan sa...

Så fint du har gkort det

Kram
Åsa