UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

måndag, november 09, 2009

Idag..

...blir det svartvita bilder av lite saker som jag införskaffat dom senaste dagarna.




Som ni ser på bilderna ovan så har mina egentillverkade
hissgardiner fått vita band på sig och jag blev helnöjd.


Fyndat 2 stycken fattigmanssilver ljusstakar för 150kr!!
samt en ljusdekoration till blockljuset.
Den vita blockljusstaken fick jag två stycken i fredags
av min man , istället för blommor :)


Äntligen införskaffat ett fårskin till min fotpall.


Dessa underbara julgransljus hållare hittade jag på en blomsterbutik.
Dom hamnar säkert i något blomster arrangemang till jul.


Denna ask har jag tillverkat i decoupagelim, spets
och gamla tidningar.


Ja det var lite av vad som hänt hemma hos mig de senaste dagarna.
Vårt sovrumsgolv är helt uppbrutet nu och förhoppningsvis så kommer snickaren denna vecka. Vi hoppas bli klara med golvet innan jul.

Nu ska jag fantisera ihop lite middagsmat

Ha de gott!!!

3 kommentarer:

Eva sa...

Du är Fiffig du Maria...fina saker du gör...kul att titta in på din sida..man blir lite inspirerad att göra saker...kram!/Eva

hagagården sa...

Men vilka fina bilder du har tagit,underbart!!!
kram o ha en go dag
ninni

Anonym sa...

Hej! :-)

Jag vill välkomna dig till min nyskapande foto/inredningsblogg DESIGN by B. Hoppas du kikar förbi & glöm inte börja prenumerera. För snart kommer nya fräscha julfoton.

Kram Benita