UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

tisdag, november 03, 2009

Julkänsla


J
a julkänslan börjar så smått infinna sig, det blev inte bättre igår när jag och min mor tog en tur till Bollnäs och shoppade...

...resultatet



Jag är ju inte så jätte förtjust i tomtar MEN
vita tomtar är ju för underbara och jag föll för
denna lilla tjockis.




Hittade ett underbart litet våningsfat
som jag ska ha till mitt julgodis.





Jag har ju en förkärlek till små grodor
och denna groda fick jag i tidig julklapp av min mor.
Den har sin givna plats i granen.


Anledningen till att vi åkte till Bollnäs var
främst för att köpa tyger och band.
Har ju äntligen fått den efterlängtade boken

Tildas Julehus


smakprov ur boken...





Så nu skall här pysslas!!!


Ha de gott !!


3 kommentarer:

S o F sa...

Det ser ut som om vi har väldigt liknande smak. :)

= fina saker!

Ha det gott!

Lisa.L sa...

Vilka fina fynd du har gjort =) inte bara jag som plockat in en liten gran ser jag ;) mvh Lisa

hagagården sa...

Härlig jul stämning!!!
kram
ninni