UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

måndag, december 28, 2009

Jul hos oss!

Det har varit fullt upp i Jul och trött har jag varit, graviditeten gör sig verkligen påmind nu och kan ni fatta att det är snart bara 10 veckor kvar!!!
Så jag har insett att inget stress å farande å flygande fram å tillbaka nu utan jag ska försöka ta de lugnt :)

Ja här kommer några utlovade julbilder på vårt julhem, bättre sent än aldrig!





Ja årets gran är så fin och har max barrat 10 barr !! förra året var granen näsan barrfri till nyår :P



Dessa julkrubbefigurer fick jag i julklapp av min man, dom e så vackra!


Snön vräker ner utanför fönstret , mysigt e de!!

Ha de gott!

3 kommentarer:

Eva sa...

Åh vad fint Maria!
Förstår att du trivs i ditt pyssliga hem...God fortsättning från oss i Huddinge...kram!/Eva

Lotta sa...

Dags att uppdatera kanske!!!!???!!!! KRAM/Lotta

Tifflan sa...

Hej vännen !! =) Förstår om du har fullt upp nu med köket och så... och sen är det ju inte så långt kvar innan du ska ha din bebis...=) Ja, jag är in här nästan varje dag för att se om du lagt in nåt nytt... Längtar... Va rädd om dig och ha det så bra ! Kram annika