UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

söndag, november 21, 2010

Loppisfynd!

Hej igen!

Ja inläggen börjar tätna när man närmar sig jul, man blir ju liksom så pysselsugen då!
Det är ju faktiskt såhär också att min minsting Leon har tagit en massa tid, man har liksom aldrig tid för det där extra med pyntning och fotografering men jag älskar min lille guldklimp, ja båda mina guldklimpar älskar jag av hela mitt hjärta.
Nu börjar ju Leon bli så stor att han låter mamma fixa å dona lite här hemma medan han själv roar sig med annat, som att försöka nå de mesta som går att nå.

Igår var jag på Julloppis på två ställen och fyndade lite.



Blev såååå glad när jag äntligen fick tag på hästbjällror! SOM jag har letat .
Fick tag på två stora silverfat som jag ska gör arrangemang på till julbordet med blockljus äpplen och mossa å ev nå mera.

Ja vi lär höras mer framöver.

Kram!

3 kommentarer:

hagagården sa...

Härliga loppis fynd du har gjort.
kram o ha en fin dag.
ninni

Fågel Blå sa...

Åhhh så mycket fint du hittade!!!!!
Kram Kathrine

Tifflan sa...

Men vilka härliga fynd vännen! Inte illa! Och man blir ju så glad när man äntligen hittar något man letat efter! =D Ps: Blir alltid glad när du bloggat! kram /Annika