UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

onsdag, september 22, 2010

Pysseldags!!

Pyssel till försäljning!

Har haft tillverkning av saker till en försäljning som kommer äga rum på Lördag i Runemo




Decoupage prydnad att hänga i fönster eller på vägg

80:-






Decoupageprydnad att hänga i fönster eller på vägg

90:-






Ask i Decoupage






Ask i decoupage



Prydnader att ställa på hyllor eller lägga där man tycker dom passar

25:-/st



Fåglar i Decoupage att hänga i fönster eller på vägg

stor 35:- liten 25:-

Mer kommer :)



6 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åh så mycket fin du gör!
Vad fin blogg du har!
ha en fin dag!
kram Kathrine

Ljusa Rum sa...

Vilken fin blogg du har och vilket fantastiskt hem!! Kram/Veronica

Tifflan sa...

Åhh va glad jag blev när jag såg att du bloggat igen ! =) Hoppas allt är väl! Så mycket fina saker du pysslat fram !! Du är så duktig och har verkligen känslan för det ! Må så gott ! Kram Annika

Tifflan sa...

Hej Maria! Ville bara titta in här på din blogg ! =) Längtar efter att du ska blogga snart igen !! Du är en sann inspiratör vet du !! =) Va rädd om dig! Kraaam Annika

Tifflan sa...

Hej Maria! TACK så mycket för din varma och uppmuntrande hälsning i min blogg idag !! =) Du är värdefull! Kram /Annika

Tifflan sa...

Hej vännen! Hoppas allt är bra med dig och familjen! Jag har blivit allt mer och mer inspirerad av shabby chic, ja lantlig inredning. Har du spanat in i min blogg nyligt? där finns bla ett inlägg om min shabby chic matsal som jag och maken jobbat med under helgen som gick! =)Va rädd om dig! Kram Annika N