UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

tisdag, oktober 20, 2009

Hej...

.... på er! Tro det eller ej men jag är tillbaka i bloggvärlden, det kommer att blir en mjukstart men tillbaka är jag.





Det kommer att blir lite förändringar här på min blogg, jag kommer att lägga ut mycket bilder och inte så mycket text. Har kommit på mig själv när jag kollar runt på er andras bloggar att jag tittar mycket på bilderna blir inspirerad men orkar oftast inte läsa så mycket, dumt? ja kanske det men sån är jag, det är lika när jag bläddrar i tidningar, försvinner in i bilderna men ser inte texten.



,min blogg kommer bli en sådan där inspirationsblogg som ni kan kika in i och förhoppningsvis njuta av bilderna och få inspiration.



Det har väl hänt lite sedan jag skrev sist också. Kan berätta att i mitten på mars så väntar vi vårt andra barn, så just nu går jag hemma med gravidmagen i vädret och har fått nån slags städmani och boar in mig som bara den. Rätt mysigt såhär i hösttider att göra om och fixa och dona.



Ja och för er nudå som är som jag ;) och bara tittar på bilderna :P Njut av dessa höstbilder nu för vintern är på intåg i vårt land och julen med den :D
men låt oss ta vara på hösten först!

Varma Höstkramar Till Er Alla!!

1 kommentar:

S o F sa...

Tack för jättefina bilder! Jag njuuuter.

Angående det du skriver om din blogg så är det ungefär såsom utvecklingen har blivit för mig också - mindre text och mer bilder.

Ha det gott och lycka till med graviditeten!