UNIKA BESÖKARE

IDAG DENNA VECKA DENNA MÅNAD TOTALT ANTAL ONLINE

tisdag, april 21, 2009

Nu...

...var man här igen.

Jag har så fullt upp här hemma med allt möjligt så bloggen får vila ganska mycket just nu.
Snart blir det dags att börja renovera sovrummet, vi håller på för fullt att röja ut alla prylar som finns där nu, rummet fungerar just nu som ett förråd ,ja så ni kanske förstår att det finns prylar där.

Vi har vårflod i forsen utanför oss också, tänkte visa lite bilder hur det ser ut.
För att förstå att det rinner mycket där just nu så kan jag berätta att på bilderna ni ser kan man bada i vanliga fall, Tindra älskar att plaska runt där.






Nu skall jag sätta fart igen!

Hoppas alla ni bloggvänner har överseende med att jag är så passiv just nu, men ni skall vet att jag håller koll på er även om jag inte tar mig tid att lämna en hälsning hos er alla.

Vi hörs igen!!

KRAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Det var en vacker bild på forsen! Jag gillar forsar, men samtidigt skrämmer de mig lite! Vill liksom inte hamna i de strida strömmarna, men det är så uppfriskande vid forsar! Tänk att ha den nära!
Jobba på!
Heja, heja...
Hulda

hagagården sa...

Hej
underbara bilder på forsen,och simma lungt i sovrummet...
kram
ninni

Anonym sa...

Alla har vi passiva tider & det kan ibland vara väldigt skönt att få ta det lugnt. Hoppas erat sovrum blir fint och att det blir bilder här framöver. Kram!